Angry man

Hjälp vilket surt barn jag har idag. När han vakna till liv efter min dusch imorse, så hade han ju lyckats få feber. 38.6, vilket borde göra att han bara ska sova hela dan. Men icke. Han har varit tvärvaken & skitgrinig. Allt har varit fel & han har inte haft ett uns av tålamod. Bilarna har kört fel, gubbarna har slagit fel & legot har inte gjort som han velat. Jag har försökt sätta honom framför en film, men där har det gått 10 min sen ska han upp & sura igen.
Var bestämt att vi skulle på teater me Ronja & Niklas vid 4 & han skulle va hos Maggie. Men våran skitbil står ju död i kil, så det gick inte så bra att skjutsa dit han. Och vet inte hur mkt ro det hade blivit å ta med han dit heller, så det sket sig. Inge kul att göra folk besvikna, vet inte hur jag ska bete mig ibland.
Har fett ont i huvet som inte vill gå över heller.
Dretdag me andra ord. Nu kan det väl bara bli bättre får vi hoppas. Om vi får ordning på bilen & kan göra det vi planerat att göra under veckan.. Blööö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0