sova sääng

Jag lyckades få mini att somna till slut. Runt tio stängde han igen sina blå, och jag hoppas till gud att han vaknar upp piggare & på bättre humör imöra. Verkligen ALLT har varit fel idag, och det är inte likt honom.
Massa brist på sömn å skit runtomkring har inte gjort mig till världens mest tålmodiga förälder idag heller. Älskar min lilla skrutte mest i världen ändå!

                       


Jag skulle behövt min Ulla igår. Saknad, du min mentor i livet. Du lärde mig så mycket och fick mig att inse sånt jag aldrig förstått. Men du glömde en sak.. Vad gör jag när allt rullas upp igen & du inte finns vid min sida? Ska jag stå på vänster eller höger ben, för ibland finns det inte ork att stå på båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0