Morning glory

Åhh, jag sakta men säkert räknar ner dagarna till min semester. 9 arbetsdagar kvar, sen smäller det! Varberg, Göteborg, Hamburgsund & kravlösa dagar ihop med mina favoriter. Gaah, vad jag längtar!! Låt det gå fort fram tills dess :D

Jag borde verkligen sitta & plugga nu. Har det lilla provet på våran kurs imorgon, och alla kapitel bara flyter runt i huvet på mig. Ska jag hetsplugga eller bara låta det gå som det går imorgon? Mja, får se hur det blir efter jag nattat skrutte. Känns som jag har helt andra saker på tanken nu ändå, så vete tusan hur bra det går att koncentrera sig...


                  Jag är så glad att väldens bästa människa är just min människa! 
                                 
                    
                                                                   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0