SRY-kurs

Tar mig en liten paus innan jag sätter igång att plugga lite. Går nu en kurs som hålls på kontoret. Riktigt roligt faktiskt! Ledaren är helskön, han varvar liksom massa arbetssätt & står inte bara & maler fakta hela tiden. Ett riktigt skönt gäng med folk är det också. Och massa intressanta ämnen som vi går igenom, bl.a service & företagande, stress, ergonomi & konflikter. Rätt intensivt & tidspressat, så hoppas verkligen jag kommer klara provet om 2 veckor. Kan faktiskt säga att om alla ledare/lärare var som honom skulle jag lätt sätta mig bakom skolbänken igen. Så fort jag kommer på vad jag vill bli då såklart..

Skulle promenerat lite på kvällskvisten, men regnet faller & åskan har mullrat. När jag faktiskt tänkte vara lite hurtig så vill vädergudarna annat tydligen. 

Fyller på med lite Melissa Horn här så länge.. Ha en skön onsdagkväll!

-Pusss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0