<3

Önskar jag kunde göra så mycket mer än vad jag kan..
Önskar att det räckte med att jag slöt mina ögon & hoppades riktigt innerligt..
Önskar att du förstod vidden av ditt handlande under alla dessa år..
Önskar att jag hade makten att få dig att inse, förstå..
Önskar att det var mig du ville öppna dig för..
Önskar att det var mig du kunde ty dig till..
Önskar att vi var mer värda än det flytande giftet som bara förstör..!

Och min lilla vän..
Dig önskar jag att jag kunde ta under mina allt för förstörda vingar..
Isolera från verkligheten, om så bara för ett ögonblicks sekund..
Få dig att inse ditt värde & din betydelse..
Tillsammans blir vi en hel.. Glöm aldrig det.





Kommentarer
Postat av: cassandra johansson

jag älskar dig <3

2011-05-24 @ 22:12:44
URL: http://cassandrajohanssons.devote.se
Postat av: cassandra johansson

jag älskar dej <33

2011-05-24 @ 22:13:32
URL: http://cassandrajohanssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0