Äntligen lördag!

Hej Morgon.
Jag däckade rätt snabbt igår och har sovit typ 8 timmar inatt. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist, men ändå var jag inte utvilad när jag vaknade. Kanske borde skaffa en bettskena så jag kan slappna av under natta.
 
Gubba började jobba 7 imorse och min lilla mini sitter & nördar tv-spel nu. Igen. Jag ska försöka att få lite saker gjorda innan jag spelar, för annars kommer jag bara fastna där jag me :P
Tvätt, städ och få upp saker till förrådet står först på listan. Ja, jag är såå snabb på att plocka upp grejer dit. Men det är liksom allra längst upp i porten brevid så man drar sig lite för det.

Lite pics från veckan:

                                                             Isakis & Emelie
                     
                                                
                                        Sötnötarna & Ania vid "den vita klippan".
                      

                                                           Skrutte fyller år :)
                      
                    
                                                        Öppnar paket :)
                     

                                                       Grillat är godast!
                    

                                                   Ha en sköön lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0