Drömmer mig bort..

Hallolooloo!
Idag har vart en halvt effektiv da. Jag har hunnit med tvätten, städat, plockat undan påskpyntet & planerat Isaks kalas litegrann. Sen har jag och snutte vart ute på cykeltur mellan regndropparna, och även kramat Ronja hejdå. Hon åker ju till Rhodos en vecka den grisen! Inte ett dugg avis här va..

Ikväll vore det mys att dra hit en polare, stoppa i sitt gotta & dega framför en film.
Nej men just det, vi har ju ingen tv i storarummet! På tisdag hinner vi nog iväg och kika på en. Tydligen ska det vara en 46tums-plasma-hd-led-lcd-megamonstersak. Mm, jag e med och betalar så får Totte sköta resten. 


               Jag vill bara vara ledig & njuta av varma och kravlösa dagar. Är snuskigt jobbtrött!!
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0