Heyy hoo

Ekoo..! Har vart lite kass med uppdatering den här veckan. Jag har knappt hunnit varit hemma något.
Ska bli gott med helg imorgon. Idag har jag varit så trött, så jag hade helst bara velat slänga mig i säng direkt efter jobbet va klart vid halv 5. Men icke. Det fick bli musikskola med mini, tur & retur till Kärne och köpte present, in och hämtade postpaket, handling på willys, vattning av Ronjas bebisar & slutligen donken. I paketet jag hämtade upp var det kort jag hade beställt. Ca 100 st, bara 3000 to go då, om jag ska få bort alla mappar jag fyllt på på datorn. Mycket roligare att ha dom i album som man kan bläddra i faktiskt. Ja, det där ska jag trixa med imorgon. Nu blir det självklart BB! :D


                 Jag och min vackraste mini-prins! <3 (& Cassis som gömmer sig tror ja..?)
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0