I´m alive

Och jag funderar på om det ska börja åska vilken sekund som helst. Har varit fett kvavt idag, så nåt skumt ligger i luften.
Min lilla prins har fyllt 6 år och vi har firat honom hela veckan kan man säga. Det blir lite utspritt med släktet & folket. Under helgen vankas det barnkalas och sen får det vara nog, haha. Han fick sig ett WII i present, och jisses vad nöjd han blev. Nu får han äntligen spela sitt Mario Kart som han tjatat om. Och att jag tycker det är bland det roligaste spelet som finns hade absolut iiingetiing med saken att göra att vi köpte det. :D Nu ska jag bara införskaffa Sims på det också så är jag fulländad på den fronten.

Har härjat hela dan, så nu ser jag framemot att käka lite rester från vår grillning (revben, fläskfile, sallad, potatisgratäng m.m) i soffan. Hade inte suttit fel med lite thai/kina-mat heller. Åt på Nya Peking med Kenta igår. Mumma! Jo, mat är lätt på min topp-5 lista över värda saker.


          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0