Kalajs

Hej å hå. Vart tog dagen vägen? Jag vaknade ju precis å nu är det snart kvällen..
Förmiddan bestod av att göra tårta, bunkra upp med kakor & möblera om lite för att sedan invänta 12 gansters som invaderade lägenheten. Maskeradkalas stod på schemat, och hördes vi inte i hela trapphuset kan man undra vad väggarna är gjorda av. Min egen lilla Spiderman verkade nöjd med dagens skörd iaf, och har nu återigen hamnat framför tv-spelet. Han kör stenhårt på helg-regeln kan jag lova.
Jag ska få väckt min lata gubbe så han kan få göra lite mat till mig nu. Det lutar åt tacos. Sen ber vi en liten bön för att det inte är måndag imöra..

                   

-Puss på Spindeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0