Tisdag 17/5

Imorse vaknade jag inte upp riktigt lika emo som igår. Hade fortfarande lite feber, men det kändes som jag piggade på mig allt mer under dagen på jobbet.
Regnet har öst ner & åskan har mullrat på. Riktigt höstväder. Som tur var va det uppehåll under tiden mini hade sin fotbollsträning. Söta dom e grabbarna :)

Närmast ska jag få barnet i säng, och sen ta en varm & låång dusch.
Btw, ett grymt bra tips till alla torrbollar där ute är Nivea Soft. Jag vet inte hur många olika hudkrämer jag provat, men alla har bara svidit, kladdat & inte återfuktat för fem öre. Men finally hittade jag rätt grej!

                                  

-Pusss


Kommentarer
Postat av: caroline

krya på dej gumman <3

har en ny blogg nu :p

2011-05-17 @ 20:27:09
URL: http://tangpower.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0