Wii




Jag och skrutte fastnade framför tv-spelet ett par timmar. Jäklar vad skoj det är!

Härligt med fredag, men mindre härligt att jag haft jätteont mellan revbenen sen jag vaknade. Precis i mitten där det delar sig gör det liksom ont så fort jag hostar, andas djupt eller bara vrider kroppen. Är kanske nån nerv som hamnat i kläm, men i så fall får den gärna vara oklämd imorgon.

Apropå ingeting, så tycker jag att det är allt för många människor som får hemska sjukdomar eller går bort nu på senare tid :( Folk jag var väldigt nära för bara ett par år sen. Och även om man inte umgås med dom så mycket idag, finns dom ju alltid kvar i hjärtat på något vis. Dom ska liksom leva, även om vi inte delar så mycket av livet ihop längre. Tragiskt.. Hoppas att ödet inte vill ta 2 själar till, låt dem få stanna ett tag.. <3

-Pusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0