Better than yesterday

Igår. Ja, vad kan man säga. Det var liksom en sån där dag. Inte bara för att jag hade sovit ungefär 3 timmar, så jag var trött, stressad och allt bestod av missförstånd och felsägningar. Nej, det var verkligen en sån där dag helt enkelt.

En sån där dag då jag glömde värma kaffet innan jag drack, då jag hade hunnit halvvägs till skolan med Isak när jag kom på att jag fortfarande bar på soppåsen, då jag skulle spara in tid på lunchen & käka en baguette på vägen till bussen men efter 5 tuggor tappar hela skiten på grusig mark, då min buss inte alls tog sin vanliga rutt utan jag fick gå av flera hållplatser senare, då jag ställde mig i fel kö i affären & när jag väl bytte kö började den dryga, då när jag väl kom fram till kassan försökte betala med busskortet, då jag satte på fel platta på spisen & brände spislocket, och när jag väl fick på rätt platta glömde av den & tvingades äta överkokt spagetti. Sen att jag spelade Bingolotto och inte vann ett jota behöver jag väl knappast nämna. 
Precis en sån dag hade jag igår.

Men optimist som jag försöker vara, så kan väl den här dagen bara bli bättre :) Visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0