Oonsdag 16/11-11

Idag vill jag flytta till hus. Nu, på studs! Massa rum, uteplats, bara ett eget garage. Inga grannar precis vägg i vägg, utan sitt egna space. Åhh vad underbart. Idag känner jag så.
Imorgon kan jag tycka helt tvärtom.

Det brukar ju liksom vara så. Att ena dagen känner man något jättemycket, och nästa dag fattar man inte hur fan man kunde tänka så. Skumt det dära. Och lite jobbigt.. Att det svänger så fort.

Igår var jag jättesugen på att ha en liten bebis.
Idag känner jag inte alls för det. 

Häromdan ville jag byta jobb på direkten.
Idag trivs jag riktigt bra.

Så mja. Man ska väl hålla tyst om allt man vill & känner kanske, eftersom det förmodligen inte håller allt för länge ändå.

Idag vet jag att jag älskar min lilla mini. Det gjorde jag igår med, och vet med all säkerhet att jag kommer göra det alla dagar som oändligheten består av. Det är ett som är säkert :) <3

                            
                                  Just nu sitter min lilla Spiderman & Ninjan och nördar tv-spel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0