Bad Dream

Jag drömde om dig inatt. Usch, vilken dröm! Kunde knappt sova en blund.
Du blev jagad av 2 svartmaskerade män. Du sprang som bara den, men dom skulle till varje pris få tag i dig. Och dom lyckades till slut. Sen kedjade dom fast dig och kallblodigt, bokstavligen stympade dom sönder varje liten del du bestod av.. 
Och jag såg allt. Jag var fast i en slags glasbur och såg allt. För jag kunde inte blunda. Jag försökte, men hela min kropp var som förstelnad, så jag kunde inte göra annat än att se på och bli helt hysteriskt förtvivlad inombords.

Vaknade upp med hjärtat i halsgropen och var livrädd. Somnade om, men 3 jävla gånger drömde jag exakt samma dröm.
Känns som jag kommer ha svårt för att somna inatt. Rädd för att det kommer dyka upp fler psykodrömmar då..

Jag vill att du får ordning på ditt liv. Jag vill att du hittar trygghet & kan slå dig till ro någonstans. Att du slipper fly, och slutar beblanda dig med "fel" slags människor. Jag vill att du mår bra, helt enkelt.
Älsk dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0