i-lands dagen?

Min telefon mår inte riktigt friskt. Den har ju vart lite masig ett tag och jag har inte kunnat radera sms, för varje gång jag har försökt så har telen stängt av sig. Så jag har haft typ 10000 sms, och fått radera nåt enstaka ibland. Men idag blev det överfullt i inkorgen, så jag försökte sakta men säkert ta några i taget. 5 raderade, 7 raderade, 6 raderade, 5 raderade... Sen dog den saten igen. Och när jag fick igång den var hela inkorgen rensad! Wtf!
Alla mina sötis-sms av alla mina söta människor, totalborta. Buhu!

Och igår pajja våran sov-tv :( Jag låg och va precis på väg att somna, när den dåna till och blev totalsvart, sen brumma den bara konstigt. Idag vill den inte funka. Fuck! Hur tusan ska jag kunna sova om nätterna nu da..?

Jag får försöka se det från den positiva sidan. Min kyl funkar ju fortfarande. Jag <3 äta.
Och du karma.. Rör du kylen inom det snaraste, så ska du döden döö!
      
                                          

                                                                                                                                                                                                                                                          
                                                                   -Puss ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0