Lungt

Fasikan vad skönt det var med en dusch! Känner mig som en halvt ny människa igen :)

Väntar på att tvätten ska bli klar, så jag kan sätta mig i soffan och göra ingenting en stund. Kan va rätt gott ibland.
Idag fick det bli lite storhandling. Det behövdes i våran ekande kyl kan jag lova. Jag och Jeanette har börjat få in en vana på att alltid ses runt den 25:e och spendera lite pengar ihop, hehe. Det, tillsammans med massa babbel gjorde min onsdag.
På jobbet förut lekte vi fotomodeller också. Skulle ta kort till vår nya hemsida som kommer upp inom kort. Det är inte riktigt min grej att stå framför kameran känner ja. Trivs mycket bättre bakom den. Apropå det så har jag varit riktigt kass med att ta kort på senaste. Det går liksom i perioder. Och nu har jag glömt den lilla kameran hemma hos Ania också, så den får jag hämta upp innan lördag, så jag får med mig den till min underbara familj.

                             
                                                              Puss på min älskade Jea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0