Ont i magen - Dag 3

Att det inte kan gå över! Störande att somna och vakna upp med det. Kan ju försvinna under natten tycker jag.
Var iväg och kollade upp mitt "håll" för nån vecka sen, och då trodde dom det kunde va gallan som krångla me mig. Skulle få en remiss te röntgen, men den tiden var inte förrän i slutet på nov. Drygt. Hade gärna kollat den nu, så jag vet om det beror på det eller om jag bara har magkatarr.
Men nu är det fredag, så klarar jag mig bara igenom den här jobbdan också, så är det underbar helg sen! Dagens planer får nog bara bli att dola hemma och vila.
Under resten av helgen har jag som vanligt tänkt mig alldeles för mycket, så jag får se vad som blir av.  

Men först blir det att få upp mini så vi kan göra oss iordning :)

- Pusss på Världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0