Sista rycket

Jag lyckades somna igår. Kapten Nemo med Cecilia Wennersten fixade det. Guld!

Ska bli himla skönt med en låånghelg nu :) Vi inleder den ikväll genom att dra iväg på Halloweendisco för mini. Tråki som han e så väljer han att vara Spiderman. Jag tyckte han skulle va nåt riktigt läskigt, men icke. Han har aldrig nånsin gjort en ansiktsmålning eller nåt, så nej, han är inte mycket för utklädnad. Men, men, han kommer nog få skoj, hur han än ser ut.
Och imorgon rullar tåget mot Varberg kl.7. Härligt!!

Så nu måste jag ju vara lite nyttig och jobba ett par timmar, så jag kan njuta senna.

-Puss på fredag och alla människor som kommer finnas med i den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0