Toorsda

Godelimorgon.
Fast det känns som mitt i natten, eftersom det är så extremt mörkt ute. Tar ett bra tag innan man vaknar till liv då tycker jag.
Har käkat min tallrik med havregryn och fixat klart mig, så snart ska jag väcka skrutte & få iväg honom till skolan. Har ont i magen me :( Somnade med det igår, och hoppades det skulle gått över tills nu, men icke. Sabla mongomage. Får hoppas den kryar på sig under dagen.
Hoppas allahopa får en toppentorsda iaf! :)

                         
                          Åsa va här igår. Och som vanligt tvingades hos spela spel med mini ;)

                                                                     -Pusssss!


Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon, hoppas du får en jättebra dag! :D

2011-10-20 @ 07:08:08
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0