V.40

Efter en helg med massa underbara människor är nu en ny vecka påbörjad. Och måndagen avklarad. Tack för det, för satan vilken seeg dag det var på kontoret idag.

Här hemma har vi myst extra mycket med skrutte. Det är ju trots allt internationella barndagen ida, så vi sa att han fick välja vad som helst som vi skulle göra ihop. Han valde att spela Tjuv (kortspel). Haha, inge kräsen den lilla mysbollen.
Sen gjorde min älskling god risotto med mumsig kyckling. Så nu är vi mätta och belåtna med. Skulle dock vara mer belåten om mitt "håll" kunde gå över nån gång. Har haft det sen i lördas kväll, stört! Känns som det krampar, värker & domnar på samma gång. Gud vad det känns som det alltid är nåt som strejkar i kroppen. Tur att mina obehag oftast brukar bekräftas som något, annars hade jag nog chansat på att jag var hypokondriker ;P
Ne, nu ska jag lyssna klart på Nomys nya album, sen krampar jag vidare i sängen.

- Pusss på världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0