Boooring

Åhh, va tråkigt ja har! Barnet bara sover. Bra det iofs, men jag blir ju helt rastlös av å bara va hemma. Har vart det lite för mycket på senaste känner jag. Vill faktiskt jobba.
Har städat undan lite, saniterat bort lite baciller förhoppningsvis, diskat, rensat högar med papper, torkat dörrar & bäddat alla sängar. Lät som vi hade skitmånga sängar där, men vi har ju faktiskt bara två.
 
Jag vill nog flytta också. Till en 4:a. Vore jätteskönt med ett datarum/gästrum. Och vill ha en lägenhet med lite mer mysfaktor. Nån lite kringelikrokig och inte bara helt fyrkantig som vi har nu.
Vill dock ändå bo kvar här på Haga/Herrhagen, och att hitta en 4:a här som vi kan ha råd med känns tveksamt.. Hmm, jag får nog kolla runt lite tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0