Ekoo

Hoho, lite tomt var det allt här. Men sånt får man leva med ;) 

Denna sköna lördag har spenderats i Boda. Böna & Nogge hämta upp mig & skrutte här. Sen har barna härjat på för fulla muggar, och jag har doserat min bästaste vän.
Om jag fick bestämma en sak som alla människor bör har, så vore det en Ericsson.
En alldeles egen världsbästa Ericsson.
Simpelt, okomplicerat, naturligt och ingen fundering på om det kommer vara så för alltid. Man liksom vet att det håller en hel livstid. Ja, helt enkelt en fullkomlig vänskap. Jag tackar min lyckliga stjärna för det :)

                           

Ikväll får det bli chill med Totte & Pelle i en soffa förmodar jag. Lagom trött då mitt söta barn väckte mig tio över 6 imorse. Skräll! Vi hoppas på lite längre sovmorgon imöra.

-Puss på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0