Grisit värre

En fullt normal sms-konversation mellan mig och älskade syster:

Jag: Hej gumman. Hur går det med dig?
Cassis: Hej. Jag är fortf sjukis men känner mig piggare nu :) Sj? puss
Jag: Okej inge bra. Skönt om du orkar va uppe lite iaf :) Blir ingen skola imöra lr? Jodå, ja har fortfarande huvet i en burk, men inte så mkt å göra åt, hehe. Puss
Cassis:Nej, jag blir hemma imorn, så gris är jag inte :) usch då. Jädra virus du fått, din hårddisk verkar ha dåliga säkerthetsprogram ;O <3
Jag: Vore du en gris om du gick te skolan då? Haha. Jo tack ja vet. Ja borde lätt hålla mig frisk fram te nästa vår när d här gett sig :D Puss 
Cassis:Ja, det låter som en bra plan, gör det :) haha, asso pigg, pig=gris, tihii :D <3
Jag: Japp, ja sätter det i verket så fort viruset gett me sig ;) Jaha, den va ju riktigt kass. Tappa du humorn när sjukan tog över lr, haha.
Cassis: Bra de ;) haha, nja lite kanske. men i vanliga fall skulle mitt skämt varit grymt, grymt sa grisen .D (mitt liv suger, haha)
Jag: Jämt lite va. Ja tror du har umgåtts me för många svin på senaste tiden :P Din lilla sugga. Puss
Cassis: Din humor ligger på samma nivå tror jag ;) hur är det hemma i stian då? :) <3
Jag: Nivå har vi väl aldri haft direkt. Joda, gubbens tryne visades precis här hemma, och har nyss nattat bökit barn. Rätt lugnt alltså. Sj då?
Cassis: Haha, det låter riktigt bra :) jodå, är ju lite grisig som sagt men svinen där ute har inte satt någon knorr på dagen faktiskt :)
Jag: Ne ok, tur det då. Men du får väl fläska vidare, så kan vi höras senna :)
Cassis: Ja, det kan vi göra :) nöff så länge
Jag: Nöff på dig min lilla kulting <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0