har som vanligt inte tid med detta...

Blä!
Så kan man kort och gott beskriva de senaste dagarna.
Varför ska jag alltid bli så jädra sjuk när jag blir sjuk? Det här är dag-3 med feber, halsont och makaber huvudvärk. Tisdan & onsdan sov jag i princip heela tiden, förutom när Totte butta till mig och tvinga i mig några klunkar vatten.
Idag tänkte jag ändra strategi och har försökt vart vaken iaf halva dagen. På så vis kanske jag kunde känna mig piggare & lyckas få i mig nåt att äta. Men det verkar nästan ha motsatt effekt, för nu har jag febertopp igen och halsen är så tjock att varje salivklump som åker ner där får mig att vilja gråta.
Fan,fan,fan!
Jag kan inte mer än att stoppa i mig ett par ipren och lägga mig brevid Isak i soffan & dö en skvätt. Igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0