Höst

Idag blev det en väldigt kort jobbdag. 7-11, sen behövde jag hem och byta av Totte som skulle till jobbet.
För igår small sjukan på min lilla mini :( Jättepigg på förmiddan, och sen sa det poff så låg han med 39.4 i feber när klockan va 6. Och idag klagar han på ont i halsen med. Jag hoppas till högre makter att mitt streptokocker-virus inte har smugit sig på honom, utan att det bara är vanligt förkylnings-ont-i-halsen.
Detta är det absolut sämsta med hösten. Att alla blir sjuka. För i princip alla jag känner går runt och är bakteriefyllda just nu. Läste i Metro att v.36 var den veckan hittills i år, då flest folk sjukanmält sig.

Förutom det, så älskar jag att hösten äntligen kommit :D Den friska luften, de virvlande röda löven som faller, alla mysiga tjocktröjor man kan burra ner sig i, de mörka kvällarna då man bara kan mysa ner sig under en filt i soffan med tända ljus.. Mys!

                         
                    Jag & mini i vårt stökiga kök, när vi hade fått myströjor av mami förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0