Lördag 10/9-11

Jag lever här. I min lilla burk. Ja, alla ljud blir burkifierade tack vare mina öron nu.

Har hunnit med avslutning på minis fotboll. Stolt mamma som såg honom ta emot en medalj. Underbaring!
Städat ihop 2 veckors nedskitande har vi fixat med. Jag måste verkligen lära min gubba hur man gör en vardagsyssla, haha.
En liiten vila hinner jag nog med innan systrarna Ericsson och Alex dyker upp. Har vilat i princip varje dag i 2 veckor nu. Får kanske försöka vänja mig av med det snart. Eller så får vi hoppas att alla onda baciller vill lämna min kropp nån gång. Och sen aldri komma tillbaka!

Kryar på min lilla systra oxå! Puss pårejjj! <3

               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0