Lyckodag

Ja, här sitter jag och väntar på något extra lyckligt tillfälle. Förra söndan när jag var helt dööd, så kollade jag inte bara på 11 avsnitt av Jakt & fiske (jag vet, skjut mig), utan jag köpte mig även en Frida-tidning och glanade igenom. I horoskopet där stod det att 9 september skulle vara en lyckodag för mig.
Så här sitter jag och väntar..
För besöket till vc förut var det inget flyt på. Har lyckats dra på mig nån form av öronifektion, så med mina konstiga trumhinnor får jag nu starta en ny pencillinkur i 7 dagar. Haft lock för öronen sen i lördags, och det får jag nu alltså bara vänta ut. Inom högst 3-4 v borde det försvunnit helt sa läkarn. Tjohoo! Stackars alla halvdöva människor där ute, jag lider med er. På riktigt!

Så kom igen nu gud, karma eller vem/vad det nu är som delar ut lite tur. Jag väntar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0