Onsdag 28/9

Jag har legat en dag före hela veckan. Ja, hela halva veckan alltså.
Igår var jag helt övertygad om att det var onsdag, och idag har det känts som torsdag. Blev lite besviken när jag insåg att det inte är fredag imorgon, hehe. Men morgondagen går nog säkert fort :)

Min lilla skrutte hade uppvisning på simskolan idag. Jobbade ju självklart då, så Totte fick kika själv. Och som tur var tog han med kameran, så jag fick en lite inblick i hur mini hade det.

                         
                         

Jag får ta mig i kragen och gå iväg me han dit lite oftare. Han trivs ju ändå som fisken i vattnet. 
Nu ska jag ta och natta det lilla grynet. Sen blir det bort till Ronja och packa lite. Snart drar dom från Haga till sin snygga lya i Klara istället.  

-Puss på torsdag/onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0