Strepto

Var hos vårdcentralen förut, för inatt blev det inte många timmars sömn p.g.a den jävla skithalsen.
Visade sig att jag har streptokocker. Yeyy, vilken lycka. Not! Där sket sig kryssningen med jobbet som bär iväg imöra :(
Doktorns ordination: ät pencillinet, drick massa milkshake och sov så mycket du kan.
Mm, vill helst trycka i mig hela kartan på en gång, för jag är så hungrig så magen snart värker sönder & jag är så trött så jag inte ens kan somna. Och varje gång jag sväljer vill jag bara skrika rätt ut.
Nej, som Isak skulle sagt; Idag är jag INTE på mitt soligaste humör..

Men jag kan ändå inte släppa en fundering jag har.. Låter det något när stumma människor typ hostar, rapar & hickar? Det kan det väl inte göra va..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0