Tisdag

Nu har jag förnyat min hall lite :) Vi va iväg till Tottes gudföräldrar idag, som ska flytta från stort hus till lägenhet. Vilket betydde att dom hade massa grejer till övers som dom skulle göra sig av med. Måste bara få tag på bra borr, så hatthyllan och spegeln kan komma upp på väggen. Får försöka rensa ur all onödig skit vi har me, men det får bli en annan gång (=aldrig förmodligen).

Och igår fick jag inhandlat första julklappen för i år. Jo, det är faktiskt lite dags att börja tänka på sånt nu. Sjukt vad tiden går fort! Det blev iaf en grej från ljuspartyt hemma hos Corolla. Och det blev till min hane, hehe. Måste komma på vad jag ska köpa till resten av alla tusen människor med. Hmm.. Skulle nog behöva göra en tripp till Gekås. Allt på ett ställe liksom, skönt. 

                  Gekås ett år me Jennie, Ericsson & Ellekari. Visit hos mamma me såklart :)
                               
                    
                                   


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0