Måndag

Imorse kändes det usch, fy och blä! Precis som varje måndag.
Nu känns det skönt, härligt och oblä. Precis som varje måndag.
Försöker ändra morgoninställningen, men det vill sig liksom inte. Men på em. är det ändrat, så jag får väl bara leva med att det är så ;)

Har planterat lite blommor som jag köpte med från i2-marten igår. Nu ska det bannemig bli vår på riktigt, inge mer snö och minusgrader nu! Jag vill lyckas få världens djungel på balkongen i år. En alldeles egen liten oas. Men med mina gröna fingar, så lär väl den första blomman dött innan jag planterat klart den sista..

Ska snart kolla på Joar & Ola-Conny. Stört roliga purjon ;D Man blir ju ändå lite avis för att de flyger och far lite varstans. En vacker dag är det min tur. Då ska jag ta världen med storm och se allt som är värt att se, överallt!

               

                                                            -Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0