Ons 17/4-12



Snosade på denna lilla mysbiten igår. Guu va bebis luktar gott!
Min mini vill verkligen ha ett litet syskon här hemma. Men nja.. Det får vänta ett par år faktiskt..

Nu har jag den där magiska timmen igen ;) Älsk jobbar & lillälsk sover förhoppningsvis snart.
Synd att jag känner en liten känsla av otillräcklighet inombords, så jag inte kan njuta lika bra av den bara. Vet inte varför jag känner så just nu.. Och det är inte med en del, utan lite av allt liksom; på jobbet, som syster, dotter, mamma, vän & flickvän. Störit!
Vill ha nån som backar upp vid såna tillfällen. Som liksom förklarar på ett sätt så jag kan lösa det själv. En såndäringa mentor, en livscoach. En Ulla helt enkelt.
Kanske man skulle se om hon har tid för en kopp kaffe snart.. :)

Halo - Haley James Scott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0