Valborg

Hajjlååå!
I slutet på förra veckan såg min mini ut ungefär såhär hela tiden:




Chillkille med andra ord. Riktigt förkyld, men nu börjar det ordna upp sig :)


Har haft en helg med mina älskade flickor <3 
I lördags kom Jea hit på käk. Sen va vi och grattade Ronja som fyllt 22 och sen körde vi helnatt med Donken & film. Vi såg The Thunnel, och ett tips är att inte se den. Riktigt kass.

I söndags kom Ericsson med tillhörande barn hit. Och hör & häpna; vi inledde daten med maat! Men ärligt, va ska man göra annars..
Sen fick grabbarna grus busa lös lite innan vi drog ner på stan, köpte upp halv Hemköp och sen spenderade eftermiddan i biomörkret framför Lorax (mycket bättre än lördagsfilmen.) Bara för att slippa det fina vårvädret liksom..

Ikväll är det Valborg. Ifall någon missat det liksom.
Älskade hanen jobbar. Jätteskräll! Så jag och miniMe ska till M-Skogen med familjen Isaksson.
Kommer nog bli mys! Ännu mysigare att veta att man är ledig imöra. Jag <3 Röda dagar!

-PussssS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0