Vi hade iaf tur med vädret..

Oj vad dyngmätt jag e! Potatis, torsk & äggsås har lagt sig som ett lock i magen på mig. Tydligen på Totteman också, för han somnade på ett kick. Han kom ju iofs i säng efter 6 imorse och jag tvingade upp honom vid 12. Han fick följa med på promenix till M-Skogen ihop me mig, Ania, Magda & alla små minisar. Var stekande sol hela tiden vi var där, och precis när vi kom hem så började det regna igen. Lyckat!

Snart ska jag ägna mig åt den massiva högen med tvätt, sen planera kommande vecka lite. Har liksom blivit rutin att jag gör det varje sönda nu för tiden. Rätt skönt och veta hur man ska lägga upp det, så man inte hamnar i det värmländska träsket där "jag gör det imorgon" lätt blir en vana ;)

                                                               Mini är grymma killen :)
                                
            
Vart nere i affärn helt själv igen & köpt mjölk. Om stolthet hade ett ansikte, så skulle ni behövt se honom ;)
                              

- PussssS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0