Freedag!

Här sitter jag nu; snorkråkan. För det kan man börja kalla mig. Är nog 5:e gången jag är förkyld nu i höst. Stört värdelöst! Men jag känner mig inte lika febrig som igår och jag har fått dela mina jobbpass idag, så kurerar jag mig bara ikväll kan jag nog vara piggare sen.
Måste hinna köpa dem sista klapparna nu under helgen. Vilket förmodligen halva Karlstad tänkt göra, men det får man stå ut med.
Julmaten och allt sånt är fixat iaf :) Kommer bli massa mys!
Var tänkt att min kära broder skulle kommit hit och julfirat lite med oss innan, men han åkte på att göra en tenta ida så det sket sig. Synd. Saknar att fira med mitt släkte faktiskt.. Det får bli när vi skaffar ett stoort hus. Då bjuder vi in allahopa, typ som i "Tomten är far till alla barnen". Inte riktigt på samma sätt då alltså, mest själva grejen att dom e många. Ja.. :)
 
Lite klappar från mina söta kunder. Me like choklad ;)
 
Nu ska vi se om jag pallar ta disken. Sen får det allt bli soffhäng för hela slanten.
 
-Puss i kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0