Hälja

13 dagar kvar till julafton! Men helt ärligt så tycker jag inte att självaste aftonen är det viktigaste med julen, utan i princip hela december. En dag är inget att vänta in, utan alla dagar då man pysslar, pyntar, bakar och bara är med varandra i en julkänslig period. Mys och dubbelmys :)
Igår var min lilla kille pepparkaka i luciatåget på skolan. Hans ljuva stämma hördes i salen vill jag lova ;)
 
Och under helgen var vi självklart på den traditionsenliga marknaden i Mariebergsskogen:
 
 
I söndags snoosade jag bäse heela dagen. Var hos Erika på söndagsmys och lilla Lowe är bara 7 veckor imorgon. Tå liten ått töt, tå ja döör! Puttinutt som allti me små bäsar.
 
Nu får vi skynda oss iväg till Musikskolan, sen blir det kvällsmöte & lite julamat på jobbet.
 
-PuuSssOr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0