Oväntat ledig

Idag har jag vart ute på morgonpromenad :) 
Blev väckt av jobbet 20 över 7, för att jag skulle hoppa in för en ängel som var sjuk. Lagom till att jag hade stressat mig ner mot stan fick jag samtal om att kunden valde att ha uppehåll. När jag sen istället var påväg till kontoret för att hjälpa till på ett annat pass, så fick jag samtal om att den kunden också valde att ha uppehåll, så jag kunde gå hem istället. Blev ändå en tur till kontoret för att fixa lite papper, men uu så gött det hade varit att legat kvar i sängen en stund till istället. Cred till folk som orkar gymma på morgonen!
 
Eftersom jag blev oväntat ledig, så haka jag på Anna-Karin ner på stan en sväng. Hittade inte värstans mycket, men lite fynd iaf.
Nu tvättar jag lite och ska väl packa med, för under helgen blir det en tur till fina Varberg. Så imorgon hoppas vi på halk- och snöfria vägar. Tackarrr!
 
En annan del av Varberg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0