Fredag! :)

Sitter här och väntar på att affären ska öppna, så jag kan få i mig lite fukost. Totte käka upp det allra sista brödet inatt den typen. Och jag e huuungrig!
Sen blir det jobbelijobb och därefter blir det njuta av härliga helgen :D

Veckan har väl rullat på i samma tempo som vanligt. Jobb under dagarna, dol hemma, mys me mini, blomjakt med Ronja och igår häng med min stan-kompis Bea. Va gott det är att sitta på ett fik & bara babbla i flera timmar.
Fick köpt present, för även den här helgen ska mini iväg på kalas. Känns som det är kalas typ varje helg nu. Vi får väl se om det blir kalas när jag fyller. Jag är ju så snabb i min planering känner jag. Kanske för att jag inte har nån vidare lust att fylla år egentligen. Men det är lite svårt att komma ifrån sånt, hehe.

Hoppas mitt underbara släkte kommer upp under helgen. Halka, håll dig borta!

- Pussssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0