Sönda 5/2-12

Den här helgen har det vart sjukstuga här hemma. Vaknade upp i fredags & var förkyld, blö! Genomled dagen & slockna direkt jag kom från jobbet & sov typ 2 timmar.
Igår blev det bara lite städ hemma & en tur på stan, sen orkade jag typ bara snyta ur mig halva hjärnan resten av tiden. Och idag har jag en huvudvärk som heter duga & en ömmande näsgång. Tråkigaste helgen på länge alltså!
Om en liten stund ska mini iväg på kalas i Skåre. Det dröjer inte allt för länge innan han ska ha kalas själv. Undrar vad vi ska hitta på för skoj då. Förra året blev det maskeradkalajs här hemma. Men detta året får det nog bli lite mindre tror jag, 12 galna ungar va lite mkt. Räcker kanske med dom närmsta vännerna.


Såhär såg det ut när sötnöten fyllde 2. Tänk att han vart så liiten <3















-
Pussss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0