Temla

Hallå mitt i veckan.
Inväntar BB nu. Är inte alls lika roligt som förra året, men jag har ändå fastnat lite. Har hittat några hat-objekt, men än så länge ingen älska-person. Får se om det kommer.

Har haft en mysig onsdakväll me lilla Åsa. Fick mig en liten present, sen mest babbel & skratt :)

                                          Äter gör jag väl alltid när jag umgås med folk ;P
                         

                         

Snart kommer snos hem, puss på honom. Kul när vi väl hinner ses en sväng sådär mitt i veckan. Igår kom jag hem från Väse runt 9, sen däcka jag totalt kl.10. Va rätt smälltrött, men skönt med sömn ibland!

-Pussss på alllt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0