Vårväder

Helt blå himmel, massa sol & kvittrande fåglar. Idag e det vår minsann :)
Kan jag vara ute och njuta av det fina vädret då? Nej! Mini vaknade upp och var sjuk.
Typiskt. Hade varit skönt att ta sig en promenad efter jobbet. Hade velat bort till Rusta och köpa mig lite förvaring också. Får hoppas jag kan hinna med det imorgon.
Jag blir så rastlös av att Vabba. Borde ju kanske rensa lite garderober & greja här hemma medan jag kan..
Men nje, har jag inte bestämt mig innan för att göra det, så blir det liksom inte av. Det blir bara en låång dag.

Ska läsa lite för min Mysak och kurera honom med massa vatten & vila nu :)

                          

                                                              -Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0