19/1-12

Trött. Jag e så trött på att vara trött. Jag måste ha brist på en vitamin eller 2.
Igår däcka jag vid 11 och gick upp strax efter 6 imorse, men ändå är jag trött! Sover jag mer, så blir jag bara trött för den sakens skull. 5 timmar brukar vara ganska lagom. Så det beror väl inte på den sabla sömnen. Varför e ja trött jämt då!!?
Jag kommer t.o.m ihåg sista gången jag kände mig utvilad, och det var väl typ 3 somrar sen när jag sov på madrass i förra lägenheten. Normalt lr!?
Kanske borde ändra min motion- och kostvana lite. Kan ju va nåt att tänka på kanske..

Nu väntar jag på att supersega Isak ska bli klar i badet, så ja kan hoppa in i duschen lite. Han & Teo har härjat här, så det ligger sakor & grejor överallt. Plocka lite innan helgen, bör göras. Får se om jag har lust me de. Förmodligen inte.
Precis; jag är laat. Sjukt lat. Men en del tycker om mig ändå, så det är en värdslig sak. 
Hatar Karlsson på taket förövrigt. 

                           
                                          Bara för att ja & Ronja va såå snygga här ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0