1 Juni - 2012

Sitter här & försöker få upp min energi lite. Älskade hanen fyllde ju år i onsdags och det ska firas nu i helgen, så jag behöver verkligen städa. Men efter heldag på jobbet & en stor midda här hemma blev jag helt matt.
Vet inte i vilket hörn jag ska börja.
Blev att jag rengjorde tangentbordet. För det är ju sånt som syns så väl och folk lägger märke till menar jag; inte all skit som ligger slängnas överallt.. Lr hur!

Om 2 veckor så har min mini sin allra första skolavslutning. Känns helt stört. Jämt nyss va han ju en liten plutte! Haha, igår hittade jag en skiva mamma gjort med massa olika filmklipp. Finns ett så himla roligt när jag skrämmer Isak när han är sådär 2 år. Skittaski, men uuu så roligt. Kan se om jag leker teknisk och slänger upp det senna.

                                                  Lite pics från dagarna som passerar:

                         

                         

                        

                        

                         

- Puss på Fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0