6 Juni 2012

Nationaldagen har jag firat, genom att inte fira så värstans. Tror aldrig jag har gjort det direkt. Och när jag frågade folk om hur man brukar fira det, så märkte jag att typ ingen firar det. Man är bara glad att det är en ledig dag nu för tiden :D
Har iaf varit i Boda med mina människor hela dan. Om bara några veckor så flyttar min älskade flicka till stora staden, bara ett kvarter bort. Hur bra!!?

I häljas stod det ju golf & party på schemat. Och tro`t eller ej, men jag kom inte jättesist:

                            
                            
                            
                            
                            
                            

Och helgen som kommer nu, så blir det kalas för mini. Bättre sent än aldrig vare va.. Har precis googlat fram ett par bra lekar för de små liven. Haha, Fruktsallad älskade man ju som liten.
Nu får min hane snart ta och komma hem, så ska han få göda mig med lite friterad kyckling, mumma!

-PussssS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0