Seeg förkylning!

Hjälp! Mitt hem har förvandlats till en soptipp.
Jag har inte gjort ett endaste minidugg på städfronten den senaste veckan och jag kan bevisligen lova att ingen annan gjort det heller...
 
Tänkte visa Totte lite för och -efterbilder så han förstår vitsen me å plocka bort efter sig ;) (Precis som att det skulle ge nån effekt!)
 
Midsommar imorgon och vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska åka ner till kusten eller inte än. Känns bra att man har lite framförhållning.
För å va på den säkra sidan får jag väl köpa lite potäter, nån sillburk och en jordgubbe sen. Så man iaf har maten säkrad om det blir att vi stannar hemma.
 
Mjaa.. Nu får nog fröken Ericsson komma hit och motivera mig lite, innan jag drar igång med eländet där uppe..
 
-PuSssS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0