26/3-12

Måndag igen. Måndagar känns tråkiga, men jag tycker allti dom går turbofort. Så man ska inte gnälla egentligen. Va ner på stan med Ronja efter jobbet. Och jag köpte faktikst inte nåt onödigt. Typ. Har gjort en budget den här månaden, som jag tänkt vi ska försöka hålla. Så jag får använda mig av den där självdisciplinen som oftast chillar långt nere på botten. . .

Behöver duscha. Men det var så skönt att sitta ner. O R K A R  I N T E  F L Y T T A  P Å  M I G ! !
Herregud jag orkar inte ens byta låt, även fast jag är fett trött på att Maggio kommer heeeela tiden.

Och jag saknar min underbara Cassis massa mycket. Sådär jobbigt gråtmycket nästan.
Sådär att det räcker att man bara tänker på personen, att man bara vill att den ska finnas precis här, precis nu. Utan en anledning, bara för att man saknar närvaron av den personen. Bara för att man älskar den så mycket, så när man kommer på att de inte är HÄR precis nu svider det i hjärtat & klumpar sig lite i halsen. Så jag kan känna för Isak, mamma, Ericsson och Totte. Och Cassis.
Min fina syster yster. Mitt lilla svarta vinbär. Jag måste nog ta lite ledigt i maj & krama ihjäl dejj. Ja, så får det bli!

                              

                                                                             - <3

Kommentarer
Postat av: cassandra johansson

du är världens absolut finaste människa! är så otroligt glad över att jag har dig kära systra! Lovar att krama dig sönder och samman när vi ses! Massa älskvärda tack till dig som finns !!! <3

2012-03-26 @ 22:32:27
URL: http://cassandrajohanssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0