4/3-12

Hola! Snart är ännu en helg till ända. De går alltid alldeles för fort.
Idag har mini lekt med Emelie & Vilgot, och jag har lekt med Ania. Älsk har jobbat hela helgen. Skräll typ. Men i sommar har vi några lediga veckor ihop :) För det är ju bra att tänka positivt har jag hört.

Idag saknar jag Cassis.
Idag vill jag bli djurskötare.
Idag vill jag åka båt & grilla på en öde ö.
Idag vill jag flyga luftballong.
Idag vill jag åka till Gekås.
Idag vill jag lära mig allt möjligt.

Skönt med såna dagar. Vi får väl se vad jag vill imorgon :)

                           
                             Old pic på skrutte i tvättstugan. För d e d ja roar mig me i detta nu..

-PusssOr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0