sjukstuga

Här va det dött. Och det har jag också vart ett par dar nu.
Vaknade upp i söndags med världens huvudvärk, öm hals & typ undertemp. Så jag har legat plakat, ända till idag då jag masade mig iväg till jobbet.
Och jag kan säga att jag mår bättre idag än igår, men jag hoppas verkligen jag mår bättre imöra än vad jag gör ida. Kapisch!?
Mina gubbar e också lagom pigga, så på Mariedalsgatan verkar det flyga bakterier hej vilt nu. Får ta en rejäl storstädning när jag orkar.

                                                                         Pic från i lördas
                               
 
                               

                              

                              

Tyvärr vann ju inte Ulrik. Men han kom ju iaf 3:a och det är inte så illa pinkat :)
För ni vet väl att det är rätt ovärt att pinka i motvind.

-PussssssS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0