Regnet det bara öser ner..

Har precis hunnit säga hej till min hane. Och hejdå lika fort. Han börja liksom jobba lagom till jag sluta.
Mina planer för kvällen är att göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. Känns som allt har gått i ett sen förra tisdan, så vi kör på en helig kväll. En dusch, sen hoppar jag i mjukisbrallan & käkar lite pommes, lövstek & bea-sås. Blir nog lite tv-spel med mini senna :)

Igår blev det Vårruset med jobbet. Det var ju.. blött..
Spöregn, så jag var ju genomblöt redan när jag kom fram till stället vi skulle mötas upp på. Sen gick man runt sån i typ 3 timmar, så blir inte förvånad om jag åker på världens förkylning snart. 
NU; chilltajm!

                                                         Mr McQuen & Mini
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0